Front page

I can help you when…

Tipptegijad sooritavad kõvasti paremini kui teised, aga me ei tea, mis on nende “saladus”, mida nad teevad teisiti – ei oska ka siis õpetada.

Ekspert teab mis teeb, sageli on valdkonna loonud, kuid tal on kriitiliselt vähe aega uute välja õpetamiseks, kuid keegi teine hetkel ei saa

Creative painting

Vaja laiendada tegevust nii, et uued tegijad õpivad iseseisvalt, esialgu kõvade tegijate vähese juhendamisega, kuid katse-eksitus ei tööta

Method and course of action …

STEP I
Vaja saada aru, mida uutelt tegijatelt ootame – milliseid otsuseid/tulemusi, mis ärikriitilistes olukordades

STEP II
Töötada tipptegija(te)ga, et tuua pinnale efektiivsed mõttemustrid ja -mudelid, mis aitavad neil tegutseda tulemuslikult. Siit tuleb õppimise keskne sisu

STEP III
Valib tööriistkastist sobivad formaadid/metoodikad, kuidas ehitada ülesse interaktsiooni ja õppimist teie tööprotsessis

STEP IV
Paralleelselt töötame nende motiga ja tagame, et mõistavad meie kavatsust õigesti

Clients testimonials…

Klient 1
SP – Mihkel – ??? ideaalis seda, et muutis viise, kuidas ise õpetab

“… Toomase küsimused panid nägema, et meil on “blind spot” – tegime märkamatult eelduse, et tavainimene märkab enda ja teiste psüühikas samu asju, mida näeks ekspert.”
Nele Mets, Peaasi.ee

Creative painting

Klient 3
M. Nägin oma väärtust ja viise kuidas seda konsultantina edasi anda ja rakendada

Who am I?

Toomas Roolaid

Küberneetikust isa andis mulle lapsest peale lugeda teadusfantastikat. Nii tekkis äratundmine, et keerulised asjad muutuvad arusaadavaks, kui märkad nende taga olevaid mõttemustreid ja õpid mõtlema nagu insener.

Mu kirg on märgata ja mõista, kuidas mõtlevad ja mis “tööriistu” kasutavad eksperdid. Minu looming on leida tõhusad viisid nende mustrite õppimiseks ja õpetamiseks. Paljus aitab ka uusim hariduspsühholoogia.

Olen nõustajana tegutsenud üle 13 ja koolitusi teinud üle 20 aasta

Portfolio